Doprava a platba
Doprava po celé ČR zdarma
Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč.
13 odběrných míst
Na všech odběrných místech získáte zkompletované a seřízené kolo připravené k jízdě.
Způsoby dopravy
Hlavní způsoby doručení
- Osobní odběr ve ZLÍNĚ – zdarma
- Přepravní společností PPL – 110 Kč (zdarma nad 3 000 Kč)
Odběrná místa (zdarma)
- BRNO – DAKO SPORT
- POLÁNKA, Mor. Krumlov – JÍZDNÍKOLA.NET
- OLOMOUC – KOLÁRNA
- ČESKÉ LIBCHAVY – AB SPORT
- DVŮR KRÁLOVÉ N. L. – VELO SERVIS
- NOVÉ MĚSTO N. M. – JÍZDNÍ KOLA LIBRA
- HLINSKO – SEMI KOLA
- PRAHA – BIKE DEPO
- KŘENICE – CYBE CYKLOSERVIS
- BEROUN – CYKLO HRUŠKA
- DOBŘÍŠ – KOLA BERAN
- SKALICA (SK) – TM SPORT
Cena a platební podmínky
Cena
Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.
V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek společnosti ASEKOL a.s., provozovatele kolektivního systému.
Dne 1.1.2021 vstoupil v účinnost nový zákon 542/2020 Sb. o elektrických a elektronických výrobcích s ukončenou životností. Distributoři a poslední prodejci mají dle nového zákona povinnost odděleně uvádět recyklační poplatek při prodeji výrobku na prodejních dokladech.
Způsoby platby
- Hotově – v naší prodejně ve Zlíně
- Převodem na účet (s možností QR platby) – Fio banka: 2601358568/2010
- On-line platba kartou – přes zabezpečenou bránu ComGate
- Nákup na splátky – on-line splátky od společnosti COFIDIS
- Dobírkou – u dopravy Toptrans (pouze hotově) a PPL, cena dobírky 50 Kč
Doprava na Slovensko
Poplatek za dopravu
Pro všechny objednávky doručované na Slovensko účtujeme jednotnou cenu dopravného 16 EUR.
Způsob platby
Platba převodem na účet – Celkovou cenu objednávky uhradíte bankovním převodem podle údajů, které obdržíte v potvrzení objednávky.
Co dělat, je-li zásilka poškozená
Kontrola při převzetí zásilky
Při přebírání balíku od dopravce zkontrolujte, zda není krabice viditelně poškozená. V případě poškození doporučujeme kolo ihned vybalit a zkontrolovat.
Pokud objevíte poškození, proveďte okamžitě zápis o škodě s řidičem. Tento zápis bude sloužit jako doklad k případné reklamaci.
Po převzetí zásilky
Zjistíte-li poškození až po odjezdu přepravce, ihned nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.
Uveďte číslo balíku, nákupního dokladu, popis poškození, kontakt na vás a přiložte fotodokumentaci.
Upozornění: Pokud škodu nenahlásíte do 3 dnů od převzetí, může být reklamace přepravcem zamítnuta.
Sestavení kola z krabice
Jak vám dorazí
Každé kolo je před odesláním odborně seřízené a pečlivě zabalené. V krabici nejsou připevněny: přední kolo, řídítka, pedály a sedlo. Vše je bezpečně uložené k jednoduchému dokončení doma.
Součástí zásilky je záruční list, faktura (e-mailem), případně nabíječka, klíče a baterie u elektrokol.
Jak postupovat
Po doručení stačí namontovat řídítka, přední kolo, pedály a zasunout sedlovku. Vše potřebné zvládnete s běžným nářadím a základní zručností.
Podrobný návod najdete zde: Sestavení kola z krabice