Doprava a platba

 

Doprava po celé ČR zdarma

Doprava zdarma při objednávce nad 3 000 Kč.

13 odběrných míst

Na všech odběrných místech získáte zkompletované a seřízené kolo připravené k jízdě.

Způsoby dopravy

Hlavní způsoby doručení

  • Osobní odběr ve ZLÍNĚ – zdarma
  • Přepravní společností PPL – 110 Kč (zdarma nad 3 000 Kč)

Odběrná místa (zdarma)

  • BRNO – DAKO SPORT
  • POLÁNKA, Mor. Krumlov – JÍZDNÍKOLA.NET
  • OLOMOUC – KOLÁRNA
  • ČESKÉ LIBCHAVY – AB SPORT
  • DVŮR KRÁLOVÉ N. L. – VELO SERVIS
  • NOVÉ MĚSTO N. M. – JÍZDNÍ KOLA LIBRA
  • HLINSKO – SEMI KOLA
  • PRAHA – BIKE DEPO
  • KŘENICE – CYBE CYKLOSERVIS
  • BEROUN – CYKLO HRUŠKA
  • DOBŘÍŠ – KOLA BERAN
  • SKALICA (SK) – TM SPORT
Poznámka: Osobní odběr je možný pouze po předchozí úhradě. Na všech odběrných místech vám smluvní partneři vydají zkompletované a seřízené jízdní kolo připravené k použití.

Cena a platební podmínky

Cena

Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek společnosti ASEKOL a.s., provozovatele kolektivního systému.

Dne 1.1.2021 vstoupil v účinnost nový zákon 542/2020 Sb. o elektrických a elektronických výrobcích s ukončenou životností. Distributoři a poslední prodejci mají dle nového zákona povinnost odděleně uvádět recyklační poplatek při prodeji výrobku na prodejních dokladech.

Způsoby platby

  • Hotově – v naší prodejně ve Zlíně
  • Převodem na účet (s možností QR platby) – Fio banka: 2601358568/2010
  • On-line platba kartou – přes zabezpečenou bránu ComGate
  • Nákup na splátky – on-line splátky od společnosti COFIDIS
  • Dobírkou – u dopravy Toptrans (pouze hotově) a PPL, cena dobírky 50 Kč

Doprava na Slovensko

Poplatek za dopravu

Pro všechny objednávky doručované na Slovensko účtujeme jednotnou cenu dopravného 16 EUR.

Způsob platby

Platba převodem na účet – Celkovou cenu objednávky uhradíte bankovním převodem podle údajů, které obdržíte v potvrzení objednávky.

Co dělat, je-li zásilka poškozená

Kontrola při převzetí zásilky

Při přebírání balíku od dopravce zkontrolujte, zda není krabice viditelně poškozená. V případě poškození doporučujeme kolo ihned vybalit a zkontrolovat.

Pokud objevíte poškození, proveďte okamžitě zápis o škodě s řidičem. Tento zápis bude sloužit jako doklad k případné reklamaci.

Po převzetí zásilky

Zjistíte-li poškození až po odjezdu přepravce, ihned nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.

Uveďte číslo balíku, nákupního dokladu, popis poškození, kontakt na vás a přiložte fotodokumentaci.

Upozornění: Pokud škodu nenahlásíte do 3 dnů od převzetí, může být reklamace přepravcem zamítnuta.

Sestavení kola z krabice

Jak vám dorazí

Každé kolo je před odesláním odborně seřízené a pečlivě zabalené. V krabici nejsou připevněny: přední kolo, řídítka, pedály a sedlo. Vše je bezpečně uložené k jednoduchému dokončení doma.

Součástí zásilky je záruční list, faktura (e-mailem), případně nabíječka, klíče a baterie u elektrokol.

Jak postupovat

Po doručení stačí namontovat řídítka, přední kolo, pedály a zasunout sedlovku. Vše potřebné zvládnete s běžným nářadím a základní zručností.

Podrobný návod najdete zde: Sestavení kola z krabice