Doprava a platba

Aktuálně v rámci čr doprava zdarma Při objednávce nad 3000 kč. 


Způsoby dopravy 

  • OSOBNÍ ODBĚR V NAŠÍ PRODEJNĚ VE ZLÍNĚ - zdarma
  • OSOBNÍ ODBĚR V BRNĚ - v prodejně Dako Sport - zdarma
    (jenom jízdní kola a elektrokola, v ceně první garanční prohlídka zdarma)
  • OSOBNÍ ODBĚR POLÁNKA, Moravský Krumlov - v prodejně Jízdníkola.net - zdarma
    (jenom jízdní kola a elektrokola, v ceně první garanční prohlídka zdarma)
  • OSOBNÍ ODBĚR ČESKÉ LIBCHAVY, Ústí nad Orlicí - v prodejně  AB Sport - Červinka s.r.o. - zdarma
    (jenom jízdní kola a elektrokola, v ceně první garanční prohlídka zdarma)
  • PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOSTÍ PPL při objednávce do 3 000,- je poštovné 150,- 


Poznámka:
 Osobní odběr v uvedených prodejnách Brno a Polánka slouží pouze pro osobní vyzvednutí předem zaplaceného kola. Jedná se o našich smluvních servisních partnerů, kteří Vám zprostředkují zdarma i první servisní prohlídku u nás zakoupených kol.
Objednané kolo je na prodejně zkomletované a seřízené. 

CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Ceny jsou uvedeny u jednotlivých položek zboží a jsou platné ke dni objednání zboží. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. V ceně elektrozařízení je zahrnut recyklační poplatek společnosti ASEKOL a.s., provozovatele kolektivního systému.
Dne 1.1.2021 vstoupil v účinnost nový zákon 542/2020 Sb. o elektrických a elektronických výrobcích s ukončenou životností. Distributoři a poslední prodejci mají dle nového zákona povinnost odděleně uvádět recyklační poplatek při prodeji výrobku na prodejních dokladech.

Způsoby platby:

  • HOTOVĚ - v naší prodejně ve Zlíně
  • PŘEVODEM NA ÚČET - Fio banka: 2601358568/2010 
  • ON-LINE PLATBA KARTOU - přes zabezpečenou bránu ComGate
  • NÁKUP NA SPLÁTKY - on-line splátky od společnosti COFIDIS
  • DOBÍRKOU - pouze u dopravy Toptrans/ PPL, cena dobírky 50,- Kč



DOPRAVA NA SLOVENSKO

Dopravné na Slovensko je paušálně pro všechny objednávky 12 EUR.

  • PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET
    Celkovou cenu vaší objednávky uhradíte bankovním převodem na účet uvedený v objednávce.

 

 

CO DĚLAT, JE-LI ZÁSILKA POŠKOZENÁ

Při přebírání balíku od dopravce zkontrolujte, zda není krabice viditelně poškozená. V případě poškození krabice doporučujeme kolo ihned vybalit a zkontrolovat. Pokud objevíte nějaké poškození, proveďte bezodkladně s řidičem zápis o škodě, který bude sloužit jako doklad k uplatnění reklamace poškození kola způsobené přepravcem.

Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, neprodleně nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře (uvádějte prosím číslo balíku, číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe a fotodokumentaci poškozeného balíku). Náš pracovník Vás bude informovat o dalším postupu. Nenahlásíte-li škodu do 3 dnů od převzetí zásilky, je bohužel možné, že Vaše reklamace bude přepravcem zamítnuta.

 

SESTAVENÍ KOLA Z KRABICE návod zde